Uslovi kupovine

Amibo je dužan da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora izvrši isporuku robe, osim ako nije drugačije ugovoreno.

Pravo na odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo do odustane od ugovora o kupovini robe kojim je kupio robu putem sajta shop.amibo.rs bez navođenja razloga zbog kojih odustaje od ugovora i to u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno u državinu trećeg lica koje je potrošač odredio.
Ukoliko želite da odustanete od ugovora o kupovini robe koji je zaključen putem sajta amibo.rs, to možete učiniti na sledeće načine:
slanjem obrasca o jednostranom raskidu ugovora elektronski na e-mail adresu office@amibo.rs ili poštom na adresu Amiba,Španskih boraca bb, 31230 Arilje
U slučaju da odustanete od ugovora Vi snosite troškove vraćanja robe i dužni ste da u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora pošaljete Amibu kupljenu robu sa fiskalnim računom i popunjenim obrascem o jednostranom raskidu ugovora . Ukoliko Amibo utvrdi da roba koja je vraćena od strane kupca oštećena i korišćena ,Amibo nema obavezu da vrati novac za kupljenu robu. Ukoliko vraćena roba odgovara proizvodnom kvalitetu Amibo je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio za robu, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu,na način dogovoren sa Amibom.
Kupovinom proizvoda dajete izričitu saglasnost da se povraćaj uplate izvrši na Vaš tekući račun.

Način izjavljivanja reklamacija, mesto prijema reklamacija i način postupanja po primljenim reklamacijama

Saglasno Zakonu obaveštavamo Vas da reklamacije na robu kupljenu putem sajta shop.amibo.rs možete izjaviti elektronski na e-mail adresu office@amibo.rs, ili poštom na adresu Amiba. Takođe, dužni ste da dostavite robu na koju se reklamacija odnosi, kao i fiskalni račun na uvid .
Prilikom dostavljanja robe niste dužni da dostavite ambalažu.

Po prijemu reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu i elektronskim putem ćemo Vas obavestiti da potvrđujemo da smo primili Vašu reklamaciju, odnosno saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju. Odgovor će sadržati odluku da li prihvatamo reklamaciju, izjašnjenje o Vašem zahtevu i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 dana od dana prijema reklamacije. Dužni smo da postupimo u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko smo dobili Vašu prethodnu saglasnost.

Način plaćanja

Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.amibo.rs možete platiti pouzećem ili platnom karticom (VISA, MASTER CARD, MAESTRO). Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa fiskalnog računa prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje pouzećem se može izvršiti samo u gotovom novcu na ruke kuriru koji Vam je doneo Vašu narudžbinu. Plaćanje platnom karticom podrazumeva plaćanje putem sajta preko modula za kartično plaćanje. Plaćanje putem kartica u potpunosti ispunjava uslove bezbednog plaćanja koje propisuju nadležne institucije, Uni Credit Banka, All Secure, VISA i MASTER CARD. Sajt www.amibo.rs ima implementirane mere bezbednosti transakcija (SSL sertifikat, 3D secure).
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, informacije se, primenom najsavremenijeg sistema tokenizacije, unose direktno u PCI sertifikovanu platformu. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu

Dostava i cena usluge prevoza

Vršimo isporuku od vrata do vrata za sve porudžbine na teritoriji Republike Srbije u saradnji sa brzom poštom Post Express. Troškovi dostave su fiksni i iznose 250,00 dinara. Ukoliko porudžbina prelazi iznos od 3.000,00 dinara usluga isporuke se ne naplaćuje. To takođe možete videti u poslednjem koraku, detaljnom prikazu Vaše narudžbenice, u kom su obračunati ovi troškovi. Naručivanjem dajete svoju izričitu saglasnost za plaćanje troškova dostave.

Preuzimanje pošiljke

Vaša pošiljka će Vam biti dostavljena putem kurira na adresu koju ste naveli za isporuku, i to u periodu između 8h - 16h.Iz tog razloga Vas molimo da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket kako bi se uverili da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, potrebno je da odbijte prijem pošiljke i da nas odmah obavestite o tome.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja možete slobodno preuzeti pošiljku i potpisati kuriru dostavnicu i platiti robu ukoliko ste kao način plaćanja odabrali plaćanje pouzećem.

Dužnost kurira je da pokuša da svaku pošiljku uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Vas kurir pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke, ukoliko Vas ne zatekne na adresi koju ste naveli za isporuku. Ukoliko ni tada ne bude mogla da se izvrši isporuka, pošiljka se vraća nama. Po prijemu pošiljke, naša je obaveza da Vas kontkatiramo kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili o ponovnom slanju.

Obaveštenje potrošačima o obavezi u učestvovanju vansudskog rešavanja potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da Vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies